Helgen

Fredag:

Blev en lugn & härlig kväll, med god mat & Idol :) Johan kom hit en stund, han precis blivit dumpad av sin flickvän, så då kom han till oss. Bättre de än & sitta helt ensam & deppa. Han tog de ändå rellativt bra.
De e klart att de tog hårt på honom, när han själv inte ville att de skulle ta slut.
Men de e bara & försöka bita ihop & gå vidare. De va hans första riktiga förhållande & han e ändå fortfarande ung, & har all tid i världen att hitta en ny så. :)

Lördag:

Började med att jag & leo åkte tidigt till klågge för att låna mammas tvättmaskin ;) De fanns inga lediga tider på vår & vår tvätt va full, så åkte dit. De blev en hel dag där, Åkte väl hem runt 4. Vi 7 skulle vi på middag hemma hos Ida & Mackan, vilket va lika trevligt som alltid. Blev jag full? Hmm njae ehm, kanske berusad, men blev jag bakis dagen efter JA hmmm

Söndag:
Ja efter att mitt huvud blivigt lite bättre framåt dagen, så tänkte jag & kalle gå ner till parken med Leo.
Precis när vi kommer utanför dörren där nere, så kommer värsta spöregn, vi bara tänkte: hmm
jaha, vad gör vi nu då? ska vi gå upp igen, eller vad? nej bilen stor precis utanför så vi satte oss iden för att köra nånstans, 1 min efter klarnade upp, vad skulle vi gör nu då? ska vi gå ut ur bilen igen eller ska vi köra nånstans?
Ah de slutade med att vi körde till limhamn, vi ställde bilen uppe på Willys sen gick vi ner till parken. Leo gungade för första gången & han älskade det. Efter en liten stund där började våra magar kurra av hunger, så vi gick ner & åt gyros.. mmmm mums vad gott dde va ;)
När vi kom hem blev det att vi låg & slappade hela kvällen. Leo somnade tidigt & jag med.

Måndag:
Idag va jag & leo på Aqua Kul med Maria, Mia & Laura. Vi hade jätte mysigt. Låg & jäste i bubbel poolen hela tiden. Leo älskade den varmaste poolen, så han tillomed låg & mös till han somnade i min famn hehe.
När vi väl duschat klart gick vi & åt lunch på restaurangen som tillhöra aqua.
Jag valde ryggbiff med pommes & hemmagjord bearnése sås för 79 kr. BILLIGT eller vad? & skit gått va de. Men de slutar inte de. i priset ingick de soppa, sallad & bröd till förrrätt, vad sa du nu då ;)
hihi
Leo somnade direkt när vi kom hem, & han sover fortfarande. Han har inte ätit någon mat eller nånting sen vi va där & då tog han bara en halv flaska. Men jag vill inte väcka honom. :( Jag får ta den smällen om han vaknar tidigt imorrn då :) ska ändå själv gå & lägga mej vid 9 ikväll så då får jag lite sömn iallafall om man ska upp kl 6 imorrn bitti..

Aja jag e fortfarande mätt sen vi åt där & kl är nu 7. Kalle sover förtillfället, han har sovit en timme typ. Han har fortfarande inte ätit idag, hmm.. har erbjudit med att handla nått till honom men han sa att de va lugnt. så vi får se när han vaknar.
Han kan ju inte gå en hel dag utan att äta, bara för att jag inte åt hemma.

Aja de va min helg. sköt om er
Kraaam




                                         

Ida & jag

Bebbs stirröga

Mackan

Gungeligung



Majsan & leo

vi

Mia & Laura


Kommentarer
Postat av: Catta

Oh vad mysig det ser ut i poolen =) längtar till jag också kan vara där he,he=)ses imorgon?

2008-11-18 @ 11:49:33
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men de kan du nog ju. de e ju varmt i poolen. :)

ja vi ses imorrn :)

2008-11-18 @ 13:22:21
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0