Fredag

Idag e de en sån dag då jag bara gråter, Jag tänker alldeles för mkt på min mammas sjukdom & vad som kommer hända. Varför kan inte jag bara ta tillvara den tid man har tillsammans med henne? varför ska jag bara gå & undra & tänka på hur länge hon kommer finnas hos oss? Det kan va flera år innan cancern har nått sitt slut, men de e faktist jobbigt & inte veta. De kan gå snabbare än vad vi vet, de kan gå långsammare än vad vi vet. Just nu vet vi ingenting. & de e de som e så jobbigt.
Jag vill ha min mamma här föralltid, men så bli de inte. Så blir det aldrig för någon, men vissa lever längre än andra.
Jag kan inte tänka mej ett liv utan henne. Hon e bland de viktigaste i mitt liv, hur ska de gå för mej om inte hon e här?
Jag e så himla dum som tänker på de, men jag kan inte hjälpa de..
Den 20 får vi iallafall reda på hur medicinen hjälpt, om den hjälpt över huvudtaget för batt hålla cancern på plats. & jag längtar tills dess...

Idag ska jag & leo till vårdcentralen igen, för vidare koll & se om vi blivigt helt friska från campylobaktern.
Ikväll blir det bara & ta de lugnt, ska faktist köpa mej en godispåse & bänka mej framför idol. Jag har inte ätit godis på skit länge, jo 70 &86 % mörkchoklad har jag ioförsej ätit. Jag har varit jätte duktig när de gäller nyttig mat, dock har jag inte tränat leg magicen tyvär, har inte haft tid. *dålig ursäkt men sant* men trodde att de ändå skulle synas när man ändrade till nyttigheter istället för kiosk mat var varran dag men nej jag e lika tjock efter förlossningen som innan....
Men ska iallafall unna mej godis idag. Kalle ska antagligen på födelsedags fest till hans barndomskompis, så de blir jag & tv:n ikväll. Leo sover ju efter 7 så :)

Ha en trevlig helg, nu vaknade min gossunge så nu ska jag gå & pussa på honom


tjockisen


leo glad precis vaknat


mamma & son







Kommentarer
Postat av: carro

Sluta saz, du är skithet!! Så himla snygg! Håller tummarna att medicinen hjälpt för din mami puss <3

2008-11-07 @ 12:30:30
Postat av: Catta

Inte roligt att höra angående din mamma men hoppas det kommer lösa sig!!! säg till om du är sugen på att hitta på något=)

2008-11-07 @ 22:10:51
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0