Fredag!

Sån härlig dag detta har varit :) inatt vaknade jag kl 3 av att de luktade rök i hela lägenheten. Jag gick upp & kollade överallt, men ingen brand här inte. Väckte Kalle & sa åt honom att också kolla runt lite, men han hitta heller inget. Jag gick ute både i trappen & på ballkongen men de luktade inte alls, utan bara i vår lägenhet. Men eftersom vi inte hitta nått så gick kalle & la sej igen, jag satte på med mjukis dressen ifall att de skulle va så att de började brinna, så man va påklädd iallafall & redo för att springa ut, hhihi men när jag väl gick & la mej igen märkte jag nått mkt konstigt som stack ut ifrån Leos säng.. hmm vad kan de va?? jo då ligger min son tvärs över sängen med fötterna utanför gallert. Men hallå hur fan kan han sova så???ändå har jag sånt skydd runt om, jag förstår inte.... Han har börjat ligga på de mest konstiga sätten asså hehehe. men han e go ändå. min älskling...

Morgonen började helt fantastiskt då jag gick upp tidigt för & kolla till min bil, så att de inte va städ dag. Jag kommer ut så ser jag på alla bilar att de va snö på bilarna, & så va de svin kallt ute, Jag bara njöööött. för er som känner mej, så vet ni att  jag ÄLSKAR vinter ;) & kallt

vid 10 tiden gick jag & leo för att hämta upp Ida, vi skulle gå ut & gå en lång promenad i de vackra vädret. Gick igenom hela pildamsparken & runt om massa andra ställen med. Super mysigt va de. & när vi väl kom hem, så började de fanta mej SNÖA, jag skrek av glädje & gick ut med Leo på Ballkongen för att visa leo, han tyckte om de. Efter ett par timmar gick jag & leo ut en stund, skulle bland annat handla lite smått & gott, & de bara öste ner snö, leo tyckte de va väldigt intressant & undrade va de va som föll ner ifrån luften. :)

Aja Leo somnade kl kvart över 5 idag igen, han somnar så tidigt men så sover han ändå till halv 8 8 nästa morgonen, fast han äter dock 2 ggr på natten men sen somnar han om direkt igen, så de e ju ändå skönt :)
Jag har haft tända ljus & haft lite mys pys framför tv:n kollat på idol & så. kalle jobbar så jag har haft en ensam mysig kväll. Skönt & koppla av själv också. fast de gör jag ofta men de e skönt :) jag klagar inte. Känns ibland att man har 2 bebisar istället för en, för kalle kan också va en liten bebis ibland, eller ganska ofta ;) hihihi så de e skönt & va ensam då & koppla av...
Måste bara säga att de va väldigt dåligt att anna i idol åkte ut. Jag kan inte förstå varför alla dom som e bättre än johan åker ut, jag kan inte förstå de. Han e så jävla kass så de finns inte. Stör mej på alla små ungar som röstar på honom, har ni fel på hörlsen eller?? man börjar undra för hans utseende kan de ju inte va, han liknar en flicka för helvete. nej stör mej som fan.....

Nu ska jag sova. ha en trevlig helg.
kram kram

Leo sover väldigt konstigt. ser de här skönt ut tycker ni?



Kommentarer
Postat av: carro!

HAHA söta snorunge!! :D Hos oss kom ju snön igår och låg kvar hela natten+dagen och sen kom ännu mer =) Här på jobb är det faktiskt ÄNNU mer!! Overkligt mycket!!

2008-11-22 @ 00:40:31
Postat av: Emelie

Visst var hon? :) Var finare i verkligheten, men svårt att ta bra bilder eftersom hon inte är så still :) Så sover My också ibland, hehe.

2008-11-22 @ 07:46:36
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha vilken sötnos =), de där med två bebisar känner jag igen här hemma hahha. Vill du hänga med på öppna förskolan iveckan?? Kraam

2008-11-22 @ 21:27:48
Postat av: Catta

ha,ha snygg stil han har=) och jag håller verkligen med om att det är helt sjukt att Anna åkte ut för Johan ska verkligen ha åkt ut o för länge sedan men så är det när alla småttingar röstar ha,ha=)

2008-11-23 @ 00:46:58
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Sandra

vem va de som skrev om öppna förskolan?

2008-11-23 @ 01:41:45
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var jag som skrev om öppna förskolan ;)

2008-11-23 @ 10:06:00
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Sandra

ahaa okej :) vilken dag brukar ni gå dit & hur dags??

2008-11-25 @ 10:01:55
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0