Första Tand på väg upp

Idag stoppade jag fingrarna i leos mun, vad hittade man? ju e bessing som stack upp. Sprang direkt & väckte kalle, av glädje så han också fick känna, man ser inte mkt, eftersom den precis kommit fram så man kan känna den.
Nu väntar vi bara på att den ska komma upp helt så att den syns. Undrar hur lång tid sånt brukar ta. Nån som vet på ett ugnefär???
Igår städade jag hela lägenheten, de behövdes bli renare, började nysa lite då & då pga damm.. :)
Majsan kom hit sen på kvällen. stackare. finns här för dej gumman. :)
Senare kom lotta också över runt halv 10.

Idag ska vi till Kalles föräldrar, kalles pappa ska ta en titta på min bil, & hjälpa oss med att ringa en bil verkstad, för den har gått sönder. Blir väl snart bil lös, kan jag tänka mej,...

Ikväll blir one three hill & Gossipgirl, man kommer bänka sej framför. Ingen annat planerat...

ha de bra
kram kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det tar några veckor innan den är uppe helt =) Men det kommer ju mer och mer. Om en vecka kan man säkert se den lite grann! My har också tänder på gång nu, 3 stycken om jag sett och känt rätt. Roligt =) Grattis till Leo! Ser du inte Ensam mamma söker?

2008-11-23 @ 10:01:01
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja jag såg de går.. så himla gulliga. ibland önskar man att man själv också va så nykär som dom va:)

2008-11-24 @ 17:54:41
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: carro

Grattis till första bissingen, nu kan du bita mamma nästa gång hon stoppar fingrarna i munnen på dig! Fräckt!

2008-11-24 @ 19:10:30
Postat av: Emelie

Ja, längesedan man var så riktigt kär och nykär!

2008-11-24 @ 21:41:28
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0