Sorry

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, har inte vatt på humör, för att skriva helt enkelt. Mkr har hänt under dagarna som jag ej skrivit, har vatt på jul fest, mkt lyckat ;) sen fyllde jag år, kändes inte som de fick bara pengar av mamma & pappa sen av kalle, sen inga fler. de gamla har sagt att de bli alldeles för mkt nu, eftersom vi har sååå många barnbarnsbarn nu, så då får de bli så att dom får istället.... aja..... skit samma, i södes va vi på 1 års kalas hos Julia, väldigt trevligt, leo älskade presenten vi köpte till henne, så de blir en så i julklapp till honom också ;)


va på babysim igår, han fick sin andra medalj, min gullunge..........

idag va vi på nova lund & gick & yra, köpte julklapp till leo & så.

nu e jag hemma, har inte mer & skrkiva, sånt liv har jag........

ihelgen hände inget, kalle börjar jobba kväll på lördag så e ensam då...

ha de najs kram












Kommentarer
Postat av: carro

Ohh vilka fina medaljer han 'vunnit' =) sötnos

2008-12-11 @ 22:19:31
Postat av: Anonym

hehe, ja :-) kram

2008-12-14 @ 19:33:31
Postat av: Sandra

men vart gjorde ni av den andra?

2008-12-14 @ 20:52:37
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.
Postat av: Daniela

Hej! Vad kul att du har blogg. Jätte fina bilder :)

Kram Dani

2009-01-18 @ 15:41:45
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0